Za transport zapłacą Państwo w polskich Złotych, Euro albo USD. Oferta każdorazowo uzgadniana jest indywidualnie z jednym z pracowników naszego działu realizacji zamówień klienta, który zoptymalizuje warunki transportu pod względem jak najmniejszego kosztu i jak największego bezpieczeństwa zakupionego towaru. Pełna oferta transportowa dostępna po kontakcie mailowym: [email protected] . W zależności od składanej oferty dostępne są usługi dodatkowe. Wszystkie opłaty związane z transportem i dostawami proponowane przez pracowników działu realizacji zamówień klienta podlegają akceptacji klienta. W zależności od kupionego przez Państwa towaru zaproponujemy:
Po otrzymaniu przez nas wpłaty na konto lub skierowaniu zamówienia do realizacji przez naszego pracownika działu realizacji zamówień klienta (przesyłek płatnych za pobraniem), otrzymacie Państwo informację o przybliżonym terminie realizacji transportu. Po nadaniu przesyłki poinformujemy Państwa o przewoźniku i numerze listu przewozowego transportu, którego status sprawdzić można pod adresami stron:
Nasza oferta transportowa - informacja za pośrednictwem pracownika działu realizacji zamówień klienta pod numerem telefonu: +48 884 884 744 lub [email protected]
Informację transportową w zakresie przewoźnika i listu przewozowego możecie Państwo uzyskać w panelu klienta lub za pośrednictwem maila.
Podstawa ofertowania według regulaminu sklepu:
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w Ofercie. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: Wysyłka spedycją (paczka), Przesyłka pocztowa, Wysyłka spedycją (paleta), Odbiór Produktu przez Klienta (transport własny Klienta) dostępny pod adresem oraz w terminie wskazanym Klientowi w Ofercie, Transport własny Sprzedawcy. Termin dostawy Produktu do Klienta/termin gotowości Produktu do odbioru, jest każdorazowo podawany Klientowi przez Sprzedawcę w Ofercie. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym - od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.
W naszej ofercie dostępne są również usługi transportu: lotnicze, kontenerowy drogą morską, międzykontynentalny, produktów niebezpiecznych oraz o niestandardowych wymiarach i kształtach. Parametry tego rodzaju transportów każdorazowo ustalane są z pracownikami działu realizacji zamówień klienta.
Poniższe linki zorientują Państwa co do poziomu obowiązujących cen dostaw. Ostateczną cenę dostarczenia towaru do klienta http://e-termoizolacje.pl ustalają pracownicy sklepu TERMOIZOLACJA SKLEP. Informacja o poziomie kosztu dostawy towaru do klienta każdorazowo przekazujemy w postaci listu e-mail. Informacja o darmowym transporcie z powodu odpowiednio dużej ilości materiału przekazujemy również za pośrednictwem poczty elektronicznej.